telewizory OK
cookiefob
2013-04-11 22:24:00 UTC
W Mediamarkt widziałem telewizory marki OK(?!) co to jest za g....?
2013-04-12 05:53:31 UTC
http://lcdok.com/main/index.php?

poczytaj sobie. daj znac jak cos ustalisz...
sat_diver
2013-04-12 12:53:47 UTC
Po "robaczkach" sądząc to nie China,a Korea :)
cookiefob
2013-04-13 09:36:25 UTC
Post by K
Post by cookiefob
W Mediamarkt widziałem telewizory marki OK(?!) co to jest za g....?
http://lcdok.com/main/index.php?
poczytaj sobie. daj znac jak cos ustalisz...
Podlinkowałeś LCDOK, a to co stoi w Media to OK. z kropką na końcu! Dalej
nie wiem co to za bubel, kto to i po co to robi?
Cavallino
2013-04-13 15:03:20 UTC
Post by cookiefob
Post by K
Post by cookiefob
[...]
Ale za to już wiesz, że to bubel?
Ciekawe skąd?
[MF] PL
Ale o czym ta dyskusja. Kim zrobi tam dziurę w ziemi i po wszystkim
cookiefob
2013-04-13 22:24:19 UTC
Post by Cavallino
Post by cookiefob
Post by K
Post by cookiefob
[...]
Kosztuje 2/3 tego co telewizory innych marek, wygląda jak g...., producent
nieznany. Trzeba czegoś więcej?
Kris
2013-04-14 12:36:17 UTC
Post by cookiefob
Kosztuje 2/3 tego co telewizory innych marek, wygląda jak g...., producent
nieznany. Trzeba czegoś więcej?
Głupiś
Pewnie te OK robione w tej samej fabryce co "telewizory innych marek", a ponieważ nie mają loga "innych marek" to kosztują 2/3 ceny. Znając zycie taki OK ma więcej odblokowanych funkcji i możliwości jak "inne marki"
Telewizor to nie prom kosmiczny to proste urządzenie;)
Cavallino
2013-04-14 16:27:59 UTC
Post by Kris
Post by cookiefob
[...]
Dokładnie o to chodzi.
Śmiać mi się chce z narzekania na brak czegoś w firmowych tv, składających
się często z tych samych podzespołów, co teoretycznie nieznane, za to
zawierających okrojony soft.

Choćby z ostatniego problemu z odtwarzaniem czegoś z dysku nagranego przez
Szajsungi czy inne Panasoniki.
tymbardziej ze producentow matryc jest na swiecie, czterech?
poncio
2013-04-13 08:38:22 UTC
Post by cookiefob
W Mediamarkt widziałem telewizory marki OK(?!) co to jest za g....?
....jak możesz nie wiedzieć CO TO ZA MARKA ?.....nie oglądasz OD 20-tu
lat FERDKA ??????!!!!!.....u Ferdka przecież taki stoi !!!!....na nim se
ogląda mecza abo jakie inne głupoty !
Cavallino
2013-04-13 08:45:23 UTC
Post by cookiefob
[...]
Czytać to trzeba umić.
U Ferdka stoi Okił, od imienia reżysera czy scenarzysty.
poncio
2013-04-14 08:16:47 UTC
Post by Cavallino
Post by poncio
Post by cookiefob
[...]
Szanowny i Drogi Kolego !!!

Po pierwsze primo:
Czy Waści TRZEBA AŻ NP. 5-cio letnich studiów i to magisterskich, BY
ZROZUMIEĆ ŻART ?!

Po drugie primo:
A czym to tak bardzo różni się marka OK od Ok-ił ?...a no niczym......
To shit i to shit...

Weź i wyluzuj "chopie"....smail, more smail....
Ianus
2013-04-14 17:10:53 UTC
Użytkownik "poncio" napisał w wiadomości grup
Post by poncio
Czy Waści TRZEBA AŻ NP. 5-cio letnich studiów i to magisterskich, BY
ZROZUMIEĆ ŻART ?!
Raczej trzeba 5 lat oglądania Kiepskich, żeby taki "żart" wyprodukować.

JS
poncio
Debil dalej nic nie rozumie....no cóż....nic się już nie da zrobić....
Cavallino
2013-04-14 20:56:17 UTC
Post by poncio
[...]
Dyskuja widzę wkracza na wysokie poziomy.
To nie budka z piwem.
PLONK WARNING !!!
Ianus
2013-04-15 20:11:36 UTC
Post by poncio
Debil dalej nic nie rozumie....no cóż....nic się już nie da zrobić....
Dobrze że zdobyłeś się na ta odrobinę samokrytyki :-)

JS

Database (slave) 0.003792 s
44.2813 kB
Benchmark Min Max Average Total
SELECT `lang` FROM `newsgroup` WHERE `newsgroup_url` = 'pl.rec.telewizja' (4)
0.000213 s
0.000309 s
0.000246 s
0.000983 s
2.2344 kB
2.3672 kB
2.2676 kB
9.0703 kB
SELECT `code`, `name` FROM `lang` WHERE `code` = 'pl' (3)
0.000145 s
0.000259 s
0.000186 s
0.000559 s
2.4141 kB
2.4141 kB
2.4141 kB
7.2422 kB
SELECT * FROM `lang` WHERE `code` = 'pl' (1)
0.000261 s
0.000261 s
0.000261 s
0.000261 s
12.5234 kB
12.5234 kB
12.5234 kB
12.5234 kB
SELECT * FROM `thread` WHERE `hash` = 'icoJUySr' (1)
0.000517 s
0.000517 s
0.000517 s
0.000517 s
4.2578 kB
4.2578 kB
4.2578 kB
4.2578 kB
SELECT * FROM `newsgroup` WHERE `newsgroup_id` = '26269' (1)
0.000549 s
0.000549 s
0.000549 s
0.000549 s
5.8047 kB
5.8047 kB
5.8047 kB
5.8047 kB
SELECT * FROM `temp_simthread` WHERE `hash` = 'icoJUySr' (1)
0.000552 s
0.000552 s
0.000552 s
0.000552 s
2.6953 kB
2.6953 kB
2.6953 kB
2.6953 kB
SELECT text_res, img_res, manual FROM porndetect WHERE hash = 'icoJUySr' AND page = 1 (1)
0.000371 s
0.000371 s
0.000371 s
0.000371 s
2.6875 kB
2.6875 kB
2.6875 kB
2.6875 kB
Kohana 0.019381 s
76.5234 kB
Benchmark Min Max Average Total
find_file (121)
0.000017 s
0.004870 s
0.000160 s
0.019381 s
0.5234 kB
2.1563 kB
0.6324 kB
76.5234 kB
Requests 0.124508 s
618.4063 kB
Benchmark Min Max Average Total
"icoJUySr/telewizory-ok" (1)
0.128592 s
0.128592 s
0.128592 s
0.128592 s
646.4219 kB
646.4219 kB
646.4219 kB
646.4219 kB
Thread controller 0.001884 s
27.7109 kB
Benchmark Min Max Average Total
Init (1)
0.001884 s
0.001884 s
0.001884 s
0.001884 s
27.7109 kB
27.7109 kB
27.7109 kB
27.7109 kB
Thread parsing 0.081198 s
201.0000 kB
Benchmark Min Max Average Total
Other (2)
0.009455 s
0.021259 s
0.015357 s
0.030714 s
30.5000 kB
35.9922 kB
33.2461 kB
66.4922 kB
PHP Post Parsing (1)
0.014934 s
0.014934 s
0.014934 s
0.014934 s
100.9219 kB
100.9219 kB
100.9219 kB
100.9219 kB
C++ Post Parsing (1)
0.033862 s
0.033862 s
0.033862 s
0.033862 s
14.6563 kB
14.6563 kB
14.6563 kB
14.6563 kB
Three (1)
0.001688 s
0.001688 s
0.001688 s
0.001688 s
18.9297 kB
18.9297 kB
18.9297 kB
18.9297 kB
Load & uncompress 0.009295 s
32.2188 kB
Benchmark Min Max Average Total
load_thread (1)
0.009295 s
0.009295 s
0.009295 s
0.009295 s
32.2188 kB
32.2188 kB
32.2188 kB
32.2188 kB
Application Execution (507) 0.020666 s 33.418700 s 0.198059 s 0.156073 s
749.6172 kB 4,534.3750 kB 1,358.6967 kB 1,260.0469 kB