POLSAT CYFROWY
Profibus
2003-08-04 20:20:20 UTC
Czy ktos moze mi powiedziec jak sie pozbyc POLSATU?

w lutym br. zakonczyla sie moja umowa z polsatem. W marcu wyslalem
wymowienie umowy z zapytaniem jak i gdzie odeslac juz nie uzywany dekoder
poniewaz zmienilem miejsce zamieszkania i nie mam fizycznej mozliwosci
zainstalowania anteny satelitarnej. Od tego czasu ja nie place abonamentu a
polsat zablokowal wysylanie sygnalu. Jednak z wielka wytrwaloscia przesyla
mi kolejne blankiety wplat za abonament i kolejne wezwania do zaplaty za
usluge, ktorej i tak nie swiadczy.

POMOZCIE MI SIE POZBYC POLSATU !!!

Pozdrawiam

Adam
zdenek
Adam
PK
2003-08-05 06:00:03 UTC
Post by Profibus
w lutym br. zakonczyla sie moja umowa z polsatem. W marcu wyslalem
^^^^^^^^ ^^^^^^

1. przeczytaj umowê, czy czasem nie wys³anie wypowiedzenia PRZED terminem
zakoñczenia umowy nie powoduje jej automatycznego przed³u¿enia;
2. je¶li 1=true przejdŒ siê do jakiego¶ rzecznika konsumentów po poradê;
3. je¶li 1=false wy¶lij im listem poleconym (najlepiej ze zwrotnym
potwierdzeniem odbioru) informacjê, ¿e nie ¿yczysz sobie nêkania pierdo³ami
i ¿±dasz wykre¶lenia swoich danych osobowych z ich bazy, jesli tego nie
zrobi± zrób donos do biura ochrony danych osobowych.
P.
Profibus
2003-08-05 07:40:28 UTC
Umowa z polsatem pierwotnie zawarta jest na okres jednego roku, po uplywie
tego terminu poczytuje sie ja za zawarta na czas nieokreslony (jak wszystkie
umowy abonamentowe). Mozna ja wypowiedziec za miesiecznym wypowiedzeniem. I
to powiedzmy jest OK. Ale niech bedzie mozna ja wypowiedziec.
Moja przygoda z polsatem od poczatku ukladala sie "pod gorke". Pancia, ktora
przyjmowala zamowienie tak namieszala w danych adresowych, ze musialem sam
jezdzic 30km do servisco po przesylke. A pozniej juz bylo tylko gorzej.

WYSTRZEGAJCIE SIE DZIADOWSKIEJ TELEWIZJI POLSAT !!!

Adam
P.
Zoltar
2003-08-06 00:30:16 UTC
Post by Profibus
WYSTRZEGAJCIE SIE DZIADOWSKIEJ TELEWIZJI POLSAT !!!
A z Cyfr± to nie ma problemów. Podaj Telewizjê alternatywn± dla tych dwóch,
chêtnie skorzystam.

Zoltar
Jano
2003-08-07 13:20:13 UTC
Post by Profibus
WYSTRZEGAJCIE SIE DZIADOWSKIEJ TELEWIZJI POLSAT !!!
A z Cyfrą to nie ma problemów. Podaj Telewizję alternatywną dla
tych dwóch, chętnie skorzystam.
Moze Telewizja TRWAM ? :-)
--
Jano